Blog

Cover Image

Cechy nowoczesnych mebli ekspozycyjnych

Sukces sprzedażowy sklepu to nie tylko jakość towaru, ale także sposób jego prezentacji. Klienci są wzrokowcami, pierwszy rzut oka na wnętrze sklepu może zachęcić do wejścia lub skutecznie odstraszyć klienta.

Wybierając odpowiednie meble ekspozycyjne do swojego sklepu, musimy starannie określić grupę klientów, do których adresujemy swój towar. Inne wnętrze sprawdzi się w sklepie dla sportowców, inne dla biznesmenów, inne dla młodzieży, a jeszcze inne dla ludzi w każdym wieku ceniących sobie luz i swobodę.

Dobre meble do nowoczesnych sklepów powinny spełniać kilka podstawowych warunków:

-   Funkcjonalność – muszą być tak skonstruowane i dobrane, aby zakupy w wybranym sklepie były miłe i maksymalnie wygodne.

-   Jak najlepiej eksponować kolekcję – tak, alby klient miał ochotę kupić prezentowane ubrania albo przynajmniej je przymierzyć.

-   Zachęcić do odwiedzenia sklepu. Mają zatrzymywać wzrok i przykuwać uwagę, tak aby klient zechciał wejść do wnętrza sklepu.

-   Stworzyć charakterystyczną dla danego sklepu atmosferę, dzięki której klient będzie pozytywnie kojarzył markę i chciał do niej wracać.

Należy pamiętać, że sposób ekspozycji kolekcji ma niebagatelny wpływ na sprzedaż, dlatego warto dokładnie przemyśleć wybór mebli do sklepu. Wnętrze sklepu staje się jego wizytówką. Klienci kojarzą sklep z charakterystycznym stylem, w którym czują się dobrze. Meble będą tak samo istotnym elementem sukcesu sklepu jak dobrze dobrana kadra pracowników, którzy swoim zachowaniem, życzliwością i uśmiechem mogą spowodować, że więcej klientów będzie chciało odwiedzać nasz sklep.

Wróć do bloga